2011. március 5., szombat

Szezámmagos rántott pipicici


Ritkán van az úgy, hogy a fiúk kaját rendeljenek tőlem. Álltalában mindegyet és nemtudommit kellene főznöm, de nem akarom, hogy egyoldalúan táplálkozzanak, és ezért néha szoktam még valamit is főzni.
Na de ma kivételes módon előállt a nagyfiú és apa is a kérésével, miszerint apa gombalevest enne, Zolcsi pedig rántott pipicicit. Hurrá!!!! Végre nem nekem kell törni a fejem a menün... Na de nem is én lennék ha nem bolondítanám meg a rántotthúsit.

Mert ugye fogtam egy egész cicit amit szép vékonyan felszeleteltem és besóztam. Visszatettem a hűtőbe had járja át a só. Majd paníroztam liszt, tojás és 1:1 arányban zsemlemorzsa és szezámmag. Bő olajban(fritőz) kisütöttem és rizibizivel tálaltam.

Ki használtam az alkalmat és magamnak rántottam ki pipimájat. Egyik pasi sem szereti, de én igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése