2011. április 19., kedd

Névadó és gasztro kirándulás


A hét végén nem volt igazán sütés főzés, mert nem voltunk itthon hanem elmentünk haza. Na azt hiszem ez kis magyarázatra szorul. Dávidkám névadója volt szombaton és anyósomhoz haza utaztunk Baranyába, ott tartottuk meg a család körében. Mi is ott éltünk,csak Zolcsi iskolája miatt költöztünk fel Pestre. Szóval így esett, hogy itthonról mentünk haza.

Enni viszont ettünk... de nem készítettem semmi érdemlegeset, mert anyósom meghívott étterembe minket és ott ettünk.

De nagyon előre szaladtam, a névadó az sokkal előbb volt.

Szép volt a szertartás, nekünk sokat jelentett... Apám és a húgaim is ott voltak, jó volt látni őket.




Azután mentünk Villányba a Fülemüle csárdába. Ha arra jár valaki és nem tudja , hol egyen nagyon jó szívvel ajánlom. Színvonalas szép hely és az étel is kiváló.
Én pisztrángot ettem tökmaggal és fokhagymás petrezselymes krumplival.


Otthonról amikor eljöttünk barátnőm Bogi felé vettük az irányt aki igéretéhez hűen elkészítette nekem a sülthusiját, ami nagyon ízlett nekem.
Ez úton is köszönöm szépen a vendéglátását.

Mielött pestre értünk volna még egy kis kitérőt tettünk Kiskunfélegyháza felé ahol egy kis hangulatos sörözőben ebédeltünk Desperadó a neve. Menüt kértünk.
Lebbencsleves volt és 3 féle választható második fogás. Apácska tejszínes csirkemellet evett penne tésztával( persze bele kellett nekem is kóstolni és nagyon finom volt, igyekszem majd rekonstruálni...) én pedig hawai csirkemellet rizzsel kértem. A kiskorúaknak az én változatom jött be a legjobban ezt fogyasztották ők is. Ez is el fog készülni idehaza is... Kifogástalan volt az étel, és ami nagyon meglepett minket, az , hogy a kiszolglás olyan villám gyors volt, és az asztal közepén egy nagy kancsóban szörp is el volt helyezve ami a menü részét képezte.

Jó volt kicsit, más ízeket is kóstolni a megszokott saját főztömön kívül is. Mert akár milyen új recept ,de az ember csak úgy igazítja azt, hogy az a családja szája ízének megfeleljen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése