2017. október 23., hétfő

Utifűmaghéj zsemle, magokkal ( low carb)

Egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam a receptet. Nagyon hamar, dagasztás nélkül összeállítható a tészta.
Hozzávalók:
  • 35 gr utifűmaghéj
  • 15 gr lenmag ( én most 20 gr len és 5 gr chia maggal csináltam)
  • 10 gr szezám mag
  • 125 gr krémsajt
  • 2 tk sütőpor
  • 4 db tojás
  • 1 cs só
Elkészítés:

A legtöbb időt, az alapanyagok kimérése vesz igénybe. Egyszerűen csak kimérjük, összekeverjük, és 10 percig pihentetjük. A sütőt elő melegítjük 180 fokra. 6 gombócot formálunk vizes kézzel a tésztából, és sütőporos lemezre tesszük. Tetejét tetszőlegesen megszórjuk magokkal, 45 perc alatt készre sütjük.


Egy db zsemle hozzávetőlegesen 2g szénhidrátot tartalmaz!!

3 megjegyzés:

  1. Megsütöttem, pontosan a recept szerint, de nekem lapos maradt, nem nőtt fel. Mi lehet az oka? Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Sütőporos lemezre? Nem sütőpapíros?

    VálaszTörlés
  3. Én a lenmag.., majd a lenmag-chiamag arányokat nem értem!

    VálaszTörlés