2011. április 14., csütörtök

Májgaluska leves


Megint egy jó kis tartalmas erős leves készült ami mellé már nem kellett nagyon gondolkodnom mit készítsek második fogásként, mert csak egy grízes tészta volt. Vagyis butaságot mondtam mert a grízes tészta ötlete volt előbb és csak azután jött a gondolat, hogy ahhoz egy erősebb leves dukál.

A leves alapja lehet teljesen nyugodtan a húsgombóc is csak a gombóc lesz benne más.
15-20 dkg csirkemájat megmostam és kés hátuljával vágódeszkán lekapartam. Ezzel megszabadult a hártyától és még az erek jó részétől is. 1 fej vöröshagymát közben apróra vágtam és 2 evőkanálnyi étolajon üvegesre pároltam. Kicsit hagytam hűlni és a májjal összekevertem. 1db tojást ütöttem hozzá, 2 evőkanállal szórtam rá búzadarát és 3 evőkanálnyi zsemlemorzsát. Sóval, borssal, majorannával, petrezselyemmel fűszereztem és alaposan összekevertem.
Amikor már félig megfőttek a zöldségek a levesben kávéskanállal bele szaggattam, és készre főztem a lét.

Nagyon egyszerű elkészíteni és laktató tényleg tartalmas levest kapunk.

1 megjegyzés:

  1. Ez volt ma nálunk is, csak pulykából. Eltűntél Drága!
    Nézz be hozzám légyszi egy játék erejéig. :)

    VálaszTörlés