2011. május 15., vasárnap

Fűszeres sült hekkfilé


Sajnos ritkán eszünk halat pedig szeretjük. Habár most az utóbbi két hétben sikerült megoldanom, hogy heti 1 legyen. Legutóbb rántva készült, most natúr/fűszeresen a jövő hétre pedig tejszínesen tervezem.
Sajnos a fiúkák nem igazán eszik ők jobban szeretik a halrudat. De azt veszem nekik ami állítólag 100% ig hal, még ha nem is olcsó sőt igen csak drága. Viszont megeszik és ez a lényeg. Majd később már ők is értékelni tudják az "igazi" halat is. Addig pedig örülök, hogy ezt is hajlandóak sőt kimondottan örömmel eszik.

Most a natúr az így készült:
Szelet fagyasztott hekkfilét rábírtam, hogy jobb mindenkinek, ha nem olyan fagyos. Amikor már felengedett, jó alaposan megszórtam hal fűszersóval, és fokhagyma sóval is. Vajat hevítettem egy kis olajjal társítva, és ebben hirtelen mindkét oldalát átsütöttem.

Nagyon finom ízletes ebéd lett, ami nem utolsó sorban jó gyorsan el is készült.
A fordításnál kell vigyázni mert olyan vajpuha a hal húsa, hogy könnyen darabokra törik. Túl sütni sem szabad mindkét oldalnak elég 2-3 perc.
Most krumplipürével tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése