2011. május 29., vasárnap

Karalábé krémleves


A boltban szemtelenül olcsón vigyorogtak rám a karalábék. Gondoltam a kiskorú úgyis nagyon örülne egy kis krémlevesnek , így hát az elhatározást tett követte és vettem egy szép fej karalábé.
Szeretem az ilyen jellegű leveseket mert túl azon, hogy nagyon gyorsan elkészülnek még egészséges és táplálóak is.
Ma így készült ez a lé:

A hűtőben volt még egy fél fej ebből a zöldségből azt is és az újjonan érkezőt is megtisztítottam, megmostam és felkockáztam. Kevés olajon kissé átpirítottam majd rászórtam 2 evőkanál lisztet és ezzel is lepirítottam. Felöntöttem 2 l vízzel és tettem hozzá (bio) ételízesítőt. Körűlbelűl 15 percig főztem, nem kell, hogy a zöldség teljesen megpuhuljon, így még talán marad benne valamicske vitamin is :D. Botmixerrel leturmixoltam és öntöttem hozzá 2 dl főzőtejszínt. Még egyszer ráforraltam, (szárított) petrezselyem levéllel alaposan megszórtam és már tálaltam is.

Kiskorú amikor meglátta fülig szaladt a szája és egy tányérral minden zokszó nélkül benyakalt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése