2011. november 1., kedd

Rád gondolok...



Emlékezem Édesanyámra és azokra a kedves személyekre akik már elmentek, itt hagytak minket ebben a földi valóban. Én még kislány voltam amikor Anyukám átköltözött a másvilágra, de emléke olyan erősen él bennem mintha már felnőtt fejjel vesztettem volna el. Gyermekeimnek is sokat mesélek róla.
Jajj olyan nehéz szavakba önteni amit érzek, Illéskrisz hasonló fájdalommal küzd ezekben az időkben így a nála talált felettébb találó versben mondom el én is bánatom. Köszönöm Kriszti, hogy megosztottad velünk.


Rád gondolok...
ha nézem a gyertyalángot
és elmormolom
az áldott Miatyánkot...
Rád gondolok...
az évtizedek ködébe veszve
feszültél rá Te is, a keresztre...
Rád gondolok...
az aggódó szeretetre
mi beleszövődött
minden évtizedbe...
Rád gondolok...
mikor annyira fáj a Gyermekem...
Ha bántottalak,
...bocsásd meg azt nekem...
Rád gondolok...
Édesanyám!
a hiányod már nem fájdalom...
de hiányodat annyira fájlalom,
hogy Rád gondolok...
és ha mégsem...
akkor is Feléd száll
minden szeretésem...
...egy gyertyaláng...
egy szál virág...
...így köszönöm meg Neked,
hogy lehettem egykor
és most is még
a Te szerető Gyermeked...

Minden eltávozott szerettünkér égjen egy-egy gyertya és emlékezzünk őrájuk.

1 megjegyzés:

  1. Hm...Mit is írhatnék a versről, azt, hogy szívesen? Bár csak másmilyen verssel szolgálhatnék neked...Ez van...osztozom az érzéseidben...Meghitt emlékezést!

    VálaszTörlés