2011. december 11., vasárnap

Rántott pipicici dió bundában


Anyósom a minap küldött nekünk csomagot, amiben többek között dió is volt. Ezért ma meg engedhettük magunknak azt a luxust, hogy a rántott hús nem a szokványos legyen, hanem így diósan készüljön.

Na mert ugyan itt is van dió, de nagyon drága, ezért is luxus most ez az étel.
Pedig annyira egyszerű és mégis olyan jól feldobja a szárnyasból készült rántott hús ízét, hogy azt amíg nem próbáltad el sem hiszed.

2 egész csirke cicit szépem felszeleteltem, és enyhén besóztam. A szokásos módon lisztbe, tojásba forgattam, de a prézlit össze kevertem fele fele arányban dióval, és így került a húsra.
Forró olajban kisütöttem. Vigyázz meg ne égjen mert keserű lesz a dió.

Krumpli pürével tálaltam, de szinte bármilyen köret illik hozzá.

6 megjegyzés:

  1. Hmmm... Jó ötlet ez a diós bunda, köszönöm, hogy megosztottad velünk! Jól jön így karácsony előtt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen Petra, örülök, ha segíthetek... ;)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda ebéd megint, mire jó még a dió! Nagyon tetszik az ötlet! :)

    VálaszTörlés
  4. Finom és különleges panír az biztos! De jó, hogy kapsz ilyen jó kis csomagokat!

    VálaszTörlés
  5. Barbi!
    Próbáld ki ha még nem tetted, nekünk nagyon ízlik. Amíg Magyarországon éltünk többször készült így és mogyorósan is.

    VálaszTörlés
  6. Kriszti!
    Kis csomagnak nem mondanám ;-) Elvileg ez a kis csomag 11kg ot nyomott... Többek között volt benne dió, mák, háztartási keksz és füstölt kolbász :-D na és szalon cukor. Csupa olyasmi amit it nem tudok meg venni.
    De már írom a listámat, hogy ha nyáron haza megyünk mit kell beszereznem :D

    VálaszTörlés