2011. december 23., péntek

Szerzeményeim:)

Apával és kiskorúval ma voltunk kicsit csavarogni, ajándékokat beszerezni. Rá találtuk egy olyan használt cikkes boltra amit eddig még meg sem közelítettünk. Most itt minden fél áron volt.

Hihetetlen, hogy a németek miket nem adnak be egy ilyen boltba. Amikor azt mondom, hogy használt cuccok, akkor gondolom benned is az merül fel, hogy valami agyon használt, bóvli az amit vesz ott asz ember. De megdöbbentő, hogy mennyire jó állapotban vannak ezek a dolgok, szinte mint az újak, és a bolti árnak a tördékéért.

Ma sikerült szert tennem egy pite sütő formára is amire már olyan régen fáj a fogam. Most ebben a boltban 3€ helyett csak 1,5 ért kaptam meg. Szinte ingyen volt, jah és kerámia...


Na meg beszereztem még 2 tálcát karácsonyi motívummal (ha már egyszer karácsony jön), egyenként 50 centért

és még egy tálcát is magaménak tudhatok aminek van teteje, ez is 1,5 € volt

valamint egy terítőt is vettem cirka 50 centért ami a karácsonyfa alatt lesz.

Ennyi amit ma vásároltam magamnak, de nagyon boldog vagyok velük. Nekem már megvannak az ajándékaim.... :D

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgokat szereztél be:)
    Békés, Boldog Karácsonyt kívánok Neked és a Családnak!

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen szépek? Én meg hogy örülök nekik? :D
    Neked is Kedves Trollanyu Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  3. Szép dolgokra bukkantál.
    A feleségem is gyakran bóklászik Münchenben a Flohmarkt-okon, s hozza boldogan a kincseket. A lányunk Grazban - ahol dolgozik - ugyanezt csinálja.
    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  4. Tudom már régi poszt, de az a Pite sütő nem is akármilyen porcelán, Bavaria, a mintájáról nézve, nekem is hasonló van, én bolhapiacon vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!
      A mintája alapján valóban Bravaria lehet, viszont a fenekén nincs rajta a pecsét vagy dombornyomás az eredetét igazolásra. Így én azt gondolom ez egy utánzat lehet ami nem is olyan jó minőségű, mert már elrepedt, pedig kíméletesen bántam vele. :( Viszont megdöbbenve vettem észre, hogy az aranyozott teás készletem Bravaria. Erről viszont nem tudtam, köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem. Üdv!!

      Törlés