2012. február 20., hétfő

Rántott pipicici kókusz bundában és üdv Édeskonyha




Nagyon szeretek kísérletezni, de nem merek túl nagyot kockáztatni. Épp ezért ma is kísérletemnek csupán két nekem készült szelet cici esett áldozatul.
Szeretem a rántotthúst és a kókuszt is, úgy véltem ha házasítom őket azzal nem lőhetek nagy bakot és még egészségesebb is lesz a fogás.
Nem csalódtam!! Nekem nagyon ízlett ;)

Semmi extra különleges dolog nem történt csupán annyi, hogy a szokásos módon előkészítettem a csirkemellet. Lisztbe felvert enyhén sós tojásba, majd végül kókusz reszelékbe forgattam.

Forró olajban kisütöttem szokványos módon.
Srácok is megkóstolták 1-1 falat erejéig, ízlett nekik, de ők inkább maradtak a hagyományosan panírozott szeletkéjük mellett :D

Fokhagymás joghurtos öntettel nyakonöntött friss paradicsommal és uborkával fogyasztottam...


Valamint szeretettel köszöntöm blogom 47. követőjeként csatlakozott Az én édes konyhám blog íróját!

1 megjegyzés:

  1. Sose jutott volna eszembe kókuszba panírozni, de remekül hangzik! És köszönöm az üdvözlést :)

    VálaszTörlés