2012. május 11., péntek

Rakott karfiol



Van egy közösség a Facen ahol nagyon szívesen beszélgetek. Ott van egy nagyon kedves asszonyka aki bogarat ültetett a fülembe azzal, hogy rakott karfiolt csinált. Nem bírtam sokáig ellen állni neki én sem és megcsináltam.
Nagyon finom lett :D

Fél kg darált húsiból főztem egy ragut mint az a bolognai szósznál tettem csak sűrűbbre forraltam be.
Eközben  1,5 csésze rizst is megfőztem a szokásos módom, valamint egy kisebb fej karfiolt rózsáira szedtem és sós vízben félpuhára főztem.
Amikor ezzel mindennel megvoltam, elkezdődhetett a rétegezés.

A tepsit vajjal kikentem és a fele karfiolt bele daraboltam.

 A rizst és a ragut össze forgattam és a karfiolra simítottam.

 Betakartam a maradék karfiollal és 2 kis pohár tejfölt öntöttem a tetejébe.


 De előtte kevertem bele egy kis sót, borsot és fokhagyma port. Vajat daraboltam a tetejére... Előmelegítette sütőben úgy 40 percig sütöttem...



2 megjegyzés:

  1. Ha a Tesóm látná, hogy mi van nálad, rögtön menne hozzátok enni... A rakott karfiol a kedvence!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez már az utolsó morzsáig mind elfogyott, de legközelebb szívesen kínálnám ;)

      Törlés