2012. július 9., hétfő

7.hét ?Kg

Sajnos foggalmam sincs mennyit fogytam a héten ha fogytam egyáltalán. Beszereztem egy új digitális személy mérleget mert az analóg rendszeresen cserben hagyott. Így beruháztam...és megdöbbenve tapasztaltam, hogy amíg az analógon stabilan 95 kg vagyok addig a digitálison 96,5. Na akkor vajon most melyiknek higgyek?
Valószínű, hogy már a kezdeti súlyom sem jól, vagyis nem pontosan lett megmérve, így valószínű, hogy az induló súly is 1-1,5 kg al több volt.

Most meg amúgy sem számítottam nagy ingadozásra mert ismét várom(történetesen éppen mára,) hogy nagylány legyek.

A lendületem is egy icipicit meginogott, de aztán készítettem magamról egy fotó kollázst amin szemmel látható, legalábbis én látom és az eredménnyel tökéletesen elégedett vagyok. Így van megint motivációm és a lendületem is tudom vissza fog térni.

Na de akkor megmutatom Nektek is azokat a bizonyos képeket. Szerintem csak a vak nem látja azt amiről beszélek ;)
Barbim! Itt adok rá hivatalos nyomtatott formában engedélyt rá, hogy felhasználd ezeket a képeket ;)


8 megjegyzés:

  1. De még hogy mennyire van látszatja!!! Egészen más a testformád, a hasad mérete lényegesen kisebb és még a karod is vékonyabb lett. Fel ne add Te Nő!!! :-))
    Amúgy Életem Párja is hasonlóan járt az analóg és a digitális mérleggel. Mindig hozzáadott a digitális súlyához 3 kilót, mondván, az a mérvadó, hiszen azzal a mérleggel mérte magát mindig. Mondtam neki, hogy a digitális tuti jó, mert 5 kiló liszt az 5 kiló liszt rajta. Így lassan átállt és azt vette alapnak. Hogy most 1,5 kilóval több vagy kevesebb, nem mindegy. Lényeg, hogy folyamatában nézve kevesebb. A karjaidra meg azt mondom, hogy amiért olyanok, amilyenek, az előtt én leborulok!!! Emberfeletti erő van Benned, hogy így bírod! Kitartást! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Látszik. De a legfontosabb, hogy Te látod és jól érzed magad! Analóg mérleg nálam is rendetlenkedik, már megfenyegettem, hogy digitális lesz a vége. Elégedett vagyok azzal, amit látok. 13 nap alatt 4 kiló mínusz. Ami jó, hogy sosem éhezem és a cukros, lisztes, rizses, krumplis, tésztás ételek már nem keltik fel az érdeklődésem.
    A megingás szerintem természetes, hiszen emberből vagyunk. Az igazi akaraterő az, hogy ezt legyőzve, folytatjuk tovább :))) Sok sikert és kitartást mindkettőnknek! :)
    Judit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper Tündi, tényleg látszik a változás a képeken, nagyon ügyes vagy:) A mérlegek különben nálunk is ilyenek, de én is le szoktam tesztelni, rizzsel vagy liszttel, ha az stimmel, akkor a testsúly is jó kell, hogy legyen. De különben meg nem csak a súly számít, nálam a zumbánál volt olyan, hogy kilóban szinte semmi változás nem volt, viszont a ruháimon éreztem, centiben sok volt a különbség, az is nagyon sokat számít. További kitartó diétát és szép hetet:)

    VálaszTörlés
  4. Mivel nem vagyok vak :)))), így aztán bizony hogy látom rajtad a változást!!!! Teljesen átformálódik a tested, és lehet hogy a kilók lassabban mennek le, de látszatra már így is nagyon jól nézel ki.Alakul a dolog, kitartás!!!! Fel ne add, mert akkor hiába dolgoztál eddig.

    VálaszTörlés
  5. Csak így tovább, fogyizó sorstárs :D
    Az arcodon a leglátványosabb a változás, de mindenhol látszik, szuper :) Hajrá-hajrá :)
    Én még a héten nem mértem magam, majd később... ;)
    Zöldteát szoktál inni? Nálam sokat segít, naponta egy csészével csak :D

    VálaszTörlés
  6. Előttem már mindent elmondtak, csodálatos a kitartásod. Azt is meg kell említeni, hogy boldogabb és sugárzóbb vagy. Légy büszke magadra és semmi ne tántorítson el a célodtól! :) A gyermekeid és a környezeted előtt is jó példát mutatsz, és, ha eléred a célod a kitartásod lenyűgöz majd mindenkit! Köszönöm az engedélyt a képek felhasználására! Puszillak! :)

    VálaszTörlés
  7. Én sem tudok már mit írni neked, csak azt, hogy nagyon ügyes vagy, csak így tovább! A lassan leadott kilók nem is jönnek vissza, persze csak ha oda figyelsz rá máskor is. Szuper!

    VálaszTörlés
  8. Azt is érdekes megfigyelni, hogy mennyire kinyíltál a fogyi miatt: az első képen még bő, szürke póló van rajtad, a következőn már színes, vidám ruha, a harmadik pedig igazi csajos, nyári szett :D Én is így vagyok vele :D

    VálaszTörlés