2012. július 23., hétfő

9. hét

Múlt héten elmaradt a bejegyzésem, de a súlyommal kapcsolatban sajna semmi változást nem tudtam lejegyezni.  Annyi a dolog most, hogy a digitálison is elértem a 95 kg-ot így most már hivatalosan és ténylegesen is ennyi a súlyom.

Na és akkor most töredelmesen be kell valljam, hogy a múlt pénteken , vagyis több mint 1 hete elgyengültem :( Történt ugyanis a nagyobbik gyermekemmel egy kisebb baleset, kórházba kelett vinni, és amíg én idehaza a kicsivel voltam és semmit nem tudtam arról mi van a naggyal, gyomorideg kezelése végett bezabáltam. Méghozzá nem is kicsit, és nem is akármit. Nem nem csokit, bár nem enyhít a helyzetemen az sem, hogy ételt és nem nassit fogyasztottam. Egy kis méretű pizzát (350g) majdnem teljesen 1 szelet híján megettem egyedül, tonhal feltéttel. Nem mondhatnám, hogy éhes voltam, hanem úgy fájt a gyomrom majd kilyukad és erre csak az a gyógymód ha eszem sajnos.
Amikor kiderült, hogy nincs komolyabb baja a kölyöknek, és én is meg nyugodtam ismét elkezdett fájni a gyomrom, de most már attól, hogy túlzabáltam magam...
Van e bűntudatom? NINCS!! A lónak is négy lába van és mégis megbotlik! No meg aztán én is emberből vagyok, hibázom...DE!!! Ez még nem ok arra, hogy ennek okán bármikor így bezabáljak, és aztán vissza is tértem a normál kerék vágásba. Fogyni ugyan nem fogytam, de szerencsére ettől a kis "félrelépéstől" nem is híztam...
Igyekszem továbbra is visszafogottan étkezni, de meg kell mondjam egyre nehezebb...


4 megjegyzés:

  1. Hogyasongya: a digitális mérlegen 96,5 kiló voltál, amikor megvetted, most meg 95. Azaz lement 1,5 kiló és még ettél is egy jót! Akkor csak fogytál, te nő! És egy ilyen baleset miatt nekem is ennem kellene egy kis sütit, az biztos. Sőt, ha tanulok, akkor is ennem kell sokat és mégsem hízom! :-)) Csak így tovább, fel ne add! Nagyon büszke vagyok Rád!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök neki, hogy Te büszke vagy rám, én most annyira nem magamra. Na de csak össze kell szednem magam. A mostani héttel együtt még négy és megyünk nyaralni, akkor találkozom bátyámékkal. Na ez most adhat egy löketet, hogy a nagy, szép, okos bátyus is no meg a sógornőci is büszkék legyenek rám amiért sokat fogytam. Na és, hogy apjuk emelt fővel sétáljon velem végig a Balcsi strandján. Szóval nagy levegő és este zumbaaaa ezerrel nyomni fogom :D

    VálaszTörlés
  3. Jó zumbázást! Szerintem néha egy pizza belefér :) Ha gyomoridegem van nekem is ennem kell, vagy gyógyszert veszek be. Akkor már inkább eszem :D

    VálaszTörlés
  4. Tudom milyen nehéz, hiába ehetünk 5x egy nap, akkor sem olyan mint mikor jóízűen falatozunk. Este pedig igenis éhesen fekszünk (én legalábbis :D), de gondold el milyen mikor elérted a célod, utána már könnyebb lesz, igaz nem sokkal, mert akkor a cél a megtartás lesz az újabb feladat.
    Viszont mindenképpen többet ehetsz és, ha rendszeresen ráállsz a mérlegre, akkor az egy-két kiló visszahízásnál még időben korrigálhatsz és mégsem tűnik elfogadhatatlannak a tükörképed. :))
    A mérleg akkor kell igazán, nem a fogyókúra idején, mert akkor csak frusztrál, főleg, ha nem megy lefelé a mutató.

    A sport is sokat segíthet, mert aznap azért egy kis szendviccsel többet ehetsz, és ha az életed részévé válik akkor a kilók leadása után még könnyebb lesz a súlytartás.

    Egyébként szerintem, ha lefogytunk akkor a reggeli és ebéd visszatérhet az eredeti mennyiségre, a délutáni evés pedig maradjon szerény és legkésőbb 6-kor.
    Azt sem mondom, hogy néha este nem bűnözhetünk néha-néha, persze ésszel, nem egy egész pizza, csak egy-két szelet. :)
    Hú még írnám, de szerintem érted mire gondolok és csak azt tudom ígérni, hogy én szorítok Neked és a kitartásodnak meglesz a gyümölcse!

    Ja, még valami, neten olvastam: Ha lefogysz jól fogsz kinézni ruhában, ha viszont sportolsz is akkor meztelenül is szuper leszel! És ez igaz!!! :DD

    VálaszTörlés