2012. augusztus 9., csütörtök

Mediterrán csirkemell


Ezt a jó kis kaját egy nem régen szerzett német nyelvű szakácskönyvből néztem kis. Első átlapozásra nagyon megtetszett, be is jelöltem, hogy mindenképpen el készítsem. Nem is csalódtam benne, hiszen minden olyan van benne ami nem ront a dolgon. Nagyon finom laktató kajcsi lett belőle és nem utolsó sorban simán belefér a diétába ;)


Mennyiségben úgy számoltam, hogy ahány fő annyi cici. Vagyis fejenként 1 mell nem dupla, hanem szimpla ;)
Kell hozzá még paradicsom, cukkini, mozzarella és fűszerek.

a pipicicit befűszereztem, sóval borssal, kis fűszer keverékkel, bazsalikommal. Bevagdostam, hogy zseb képződjön ebbe tettem bele a mozzarella karikákat és fokhagyma gerezdeket.

Alufóliát kiterítettem erre helyeztem sóval borssal megszórt cukkini és paradicsom karikákat. Erre helyeztem rá a cicit,

 becsomagoltam és fél órát érni hagytam.
Bemelegítettem a sütőt 200 fokra és 30 perc alatt megpároltam, majd a csomagot kibontottam és egy 10 perc alatt rásütöttem. VIGYÁZZ nem szabad túl sokáig sütni már mert kiszáradhat a húsi.

 Fiúk tepsis krumplit kaptak hozzá és salátával fogyasztottam. Vasárnapi ebéd volt így apjuk még egy pohárka sört is megengedett magának mellé :D
Az én sajtom kicsit szétfolyt  (lightos mozzarellát tettem bele) de az ízén semmit nem rontott. Nagyon finom volt.

1 megjegyzés: