2012. november 14., szerda

Nutellás rózsa


Ezt a szép és ínycsiklandó rózsát Illéskrisznél találtam egyik nap mikor nézelődtem nála ötlet merítés céljából, hogy mivel is lepjem meg kis családom.
Rettentő sok finom dolgot talál az őhozzá látogató, és az az érzése támad, hogy most mindjárt az összeset meg szeretné csinálni. A fotók olyanok, hogy legszívesebben le enném a képernyőről...
Szeretnék még több formázást kipróbálni az Ő ötlete alapján.

Külön receptet én most ide nem írok. Hanem kattints IDE és meglátod miről is beszéltem az előbb.
A tészta állaga tökéletes.... és frankó fázisfotó is van Krisztinél. Én annyit változtattam, hogy nálam ez is mint mostanában szinte minden tönkölylisztből készült és olvasztott csoki helyett nutellával kentem meg a tésztát a formázás előtt. Magamnak kettő darabot készítettem diabetikus lekvárral, de nagyon nehezemre esett, hogy csak azt a kettőt egyem meg, és ne küldjek rá úgy még kettőt a nutellásból is.
Szombat este készültek a rózsák, vasárnap vendégeim voltak, és a gyerekek simán meg tudták még akkor is enni a maradék 3 db rózsát uzsonnára, íze és állaga egyáltalán nem emlékeztetett rá, hogy az már egy másnapos péksüti. Nah annyit áradoztam már róla, katt gyorsan és nézd meg, aztán pedig biztos vagyok benn, hogy elkészíted épp úgy ahogy eztán én is elkészítem, ha valami különleges, de végtelenül egyszerűen elkészíthető finomságra vágyunk ;)

2 megjegyzés:

  1. Szuperek lettek, látom már Te is kezded megkedvelni a kelt tészták formázását! Szerintem csuda jó dolog... A tönkölyös liszt megmozgatta a fantáziám... :o) És köszönöm a kedves szavakat a blogomat illetően!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kriszti! A kelt tésztákban rejlő lehetőségeket nagyon szeretem, csak nincs mindig időm rá... Az, hogy mit írtam a blogodról csak természetes, hiszen szinte haza járok oda ;) Nagyon szeretem, még ha nem minden bejegyzést is kommentálok, elhiheted szinte mind egytől egyig látom, és most visszafelé is nézelődöm ha időm és a fiuk engedik. ;)

    VálaszTörlés