2013. október 30., szerda

Lecsós "kis loren"


Igaz, hogy ez a finomság inkább a Franciáké, de nem hiszem, hogy bármit is ártottam neki azzal, hogy alaposan magyarosítsam :D

Készítettem egy vajas tésztát.
30 dkg lisztet elmorzsoltam 15 dkg vajjal hozzá ütöttem egy tojást kapott egy pici sót és egy csipetnyi sütőport is. Nem akart összeállni ezért 2 ek hideg vizet tettem még hozzá és összeállítottam a tésztát. Fél órára hűtőbe tettem.

Nem régen az egyik családi baráttól aki akkor még magyarban lakott kaptam pár üveg lecsót. Ebből az utolsót invesztáltam most az ebédbe.
Egy nagy fej vöröshagymát tisztítottam felkockáztam és lepirítottam. 15 dkg húsos szalonnát is adtam hozzá valamint pár szelet kockára vágott turista jellegű szalámit. Hozzá öntöttem a lecsót és össze forraltam.

A tésztát kinyújtottam és pite formába simítottam úgy hogy a szélére is jusson, a maradék tésztából rudat sodortam és csináltam egy peremet amit villával nyomkodtam a tésztához, megszurkáltam villával és 10 perc alatt 180 fokos sütőben elő sütöttem. addig a lecsó hűlt...
6 tojást villával felvertem, 5 dkg sajtot reszeltem bele és a lecsóhoz adtam, majd ezt az elősütött tésztára öntöttem. Tetejét még megszórtam bőven sajttal. Majd vissza toltam a sütőbe 30 percre.


Fogyasztás elött kicsit hűlni hagytam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése