2014. július 3., csütörtök

Húsos tortellini Blogkostoló 17 re




Flóránál az Ízek és élmények blogban már nem először jártam a játék kapcsán. Fortuna most A tetovált lány keze által őt sorsolta ki nekem.
Hosszasan keresgéltem ismét mert annyi szuper jó dolog van, és én mindet meg akartam csinálni, de se idő se energia se gyomor kapacitás nincs ennyi frankó dologra.
Nem mondhatnám, hogy a dolog könnyebbik felét fogtam meg, mert valóban el kell bíbelődni ezzel az étellel, nem az a rapid kaja az már szent. Férj amikor mondtam neki, h ezt csináltam meg kérdezte, hogy nem egyszerűbb ezt készen megvenni? De valóban sokkal sokkal egyszerűbb de így tudom, h a tésztában valóban benne van a 4 tojás és a töltelék valóban pipicici. Nem utolsó sorban pedig fehér tönköly lisztből gyúrtam a tésztáját.

Na szóval akkor először is 250 dkg csirkemellet késes aprítóval bezúztam... egy kisebb fej hagymát megpucoltam, felkockáztam apróra és kevés olajon megdinszteltem.Ezután jött rá a húsi, majd 3 gerezd zúzott fokhagyma és petrezselyem zöldje jó két evőkanálnyi, frissen őrölt borssal is megkínáltam 8 tekerésnyit fogadott el.
Pár perc alatt rásütöttem a húsira. Félretettem hűlni...

Eztán elkészítettem a szószt. Van egy már bevált paradicsomos szószom amit a bolognaihoz szoktam használni azt készítettem. ITT megtalálod ;)

Aztán...40 dkg lisztből 4 tojásból és annyi vízből, hogy egy rugalmas állagú tésztát kapjunk begyúrtam.
Nyújtófával amilyen vékonyra tudtam elnyújtottam, az alját bőven liszteztem...

Majd (recept szerint 3x3 cm es kockákra kell vágni) én találomra felvagdostam.
A kockák közepébe tettem egy adag húsit majd sarkokat behajtottam jól lenyomkodtam.
Eztán a háromszög két sarkát fogtam össze. Ha nem tapad, egy pici vízzel ragaszd össze.

Már csak az volt hátra, hogy vizet forraljak. Ez megtörtént a tasakocskákat 10 perc alatt kifőztem.
Nyakon öntöttem a szósszal, kis sajtot reszeltem rá és...
Hmmm... ;)


Köszönöm Flóra a receptet, már agyalok rajta mivel töltöm legközelebb, és az édes változattal is kekeckedek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése