2016. július 7., csütörtök

Mediterrán csirke

Kezdek bele jönni ebbe a szénhidrát szegény táplálkozásba, és jelentem krumpli, tészta és rizs nélkül is van étel :D
Ez a kajcsi egy gyorsan összedobható finomság. A menyiség amit leírok nekem 2x i evésre volt elég. Egyszer bőségesen megebédeltem belőle, és még egy kissebb adag vacsira is jutott.

Hozzávalók:

-1 egész csirkemell filé
-Negyed szál póréhagyma
-1 paradicsom
-1 fél zsenge cukkini
-2 gerezd fokhagyma
-Negyed piros kaliforniai paprika
-Negyed zöld kaliforniai paprika
-Negyed sárga kaliforniai paprika
-Currypor
-só
-bors
-parmezán sajt (el is hagyható esetleg más sajttal helyettesíthető)
-2-3 ek olívaolaj

Elkészítés:

Ezt az ételt én aktifryban készítettem most el, de serprnyőben is fincsi lessz. Az olíván megfonnyasztottam a pórét, majd rádobtam a csíkokra vágott husit. Sóztam, borsoztam ízlésem szerint megszórtam curryporral,Aa fokhagymát nagyvonalúan bele aprítottam, és pár perc alatt lepirítottam. Ekkor hozzá adtam a csíkokra vágott színes pritaminokat ezzel is átforgattam, majd jöhetett a cukkini és legvégül a paradicsom. 10 perc alatt szépen össze sütöttem.A husi megpuhult, a zöldségek kellemesen ressek maradtak, de nem kemények. Ehez az ételhez köret már nem is szükséges. Tálaláskor megbolondítottam a tetejére szórt parmezán sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése