2016. október 15., szombat

Cukkini pizza

Manapság már semmi sem lehetetlen. Még jó...  Így legalább nekem sem kell a finom vacsikból kimaradnom, a diétám vagyis már mondhatjuk inkább úgy, hogy az étkezésem miatt. Mert úgy fél éve a low carb étkezést részesítem előnyben. Vagyis a szénhidrátot lecsökkentettem, cukrot elhagytam. Ennek eredménye 15 kg mínuszban. 😁
Ez a fini pizza is simán belefér, nekem mindenesetre biztosan, és nem is utoljára.

Hozzávalók:

-30 dkg cukkini reszelve
-2 db tojás
-35dkg mandula liszt ( én őrölt mandulát használtam)
-65dkg zabliszt  ( darált zabpelyhet használtam)
-2 gerezd fokhagyma zúzva
-so és bors ízlés szerint
-10 dkg reszelt sajt
-passzírozott paradicsom
-amit rá akarsz pakolni

Elkészítés:

A cukkinit nagy lyukú reszelőn lereszeltem. Megsóztam, kb 1 teáskanál sóval. 10 percre hagytam had eressze ki a levét. Egy tiszta nem szöszölős konyharuhába kanalaztam, és jó alaposan kicsavartam. Hozzáadtam a tojást, a fokhagymát , a sajt felét és a kétféle lisztet. ( A liszttel lehet variálni nyugodtan)
Sütőpapiros tepsire öntöttem az elkészült masszát, majd kialakítottam egy kanál hátuljával a pizza formáját. 180 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt elősütöttem.
Mikor ez megvolt, hagytam egy picit hűlni.  Eztán rákanalaztam a paradicsomot, megpakoltam sonkával, szalámival, és lila hagymával. Rászórtam a maradék sajtot, majd vissza toltam a sütőbe további 15 percre. Aztán jól megégettem a számát vele, mert nem bírtam kivárni, hogy ehetőre hűljön. 😁

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése