2017. január 5., csütörtök

Almás zabpelyhes palacsinta


Nincs mit nagyon ragozni rajta. Finom, rostban gazdag, lassú felszívódású szénhidrát, épp ezért akár reggelire is tökéletes, ha már unod a zabkását. Én zöldségleves után főétkezésre ettem.

Hozzávalók:

- 1 csésze zabpehelyliszt ( én zabpehelyből darálom)
- 2 tojás
- 1-2 ek kókusz vagy bármilyen növényi olaj
- 1 nagy vagy 2 kicsi alma reszelve
- ízlés szerint édesítő ( nálam 1 tk zéró cukor)
- Annyi tej vagy viz, hogy sűrűbb palacsinta tésztát kapj. Kb 1,5-2 dl

Elkészítés:

A palacsnta hozzávalóit összekeverjük. Egy fél órát pihenni hagyjuk, ha a zabpelyhetől nagyon besűrűsödne, kis folyadékkal hígítsuk. Felforrósított teflon, vagy kerámia serpenyőbe 2-3 evőkanálnyit pakolunk, és a kanál hatuljával ellapogatjuk. 3-4 perc alatt mind a két oldalt megsütjük.
Én u1 szamóca lekvárral ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése