2017. február 22., szerda

Zöldséglepény ( low carb)

Van az a csoport a neten amiről már a korábbiakban nagyvonalakban említést tettem. Nagyon jó kis társaság. Igyekszünk egymást motiválni, és ha valakinek birtokában van valami finomság azt meg is osztja a többiekkel. Így került a birtokomba( Mírától) egy cukkini lepény recept. Na de nem is én lennék , ha szinte azonnal át nem variáltam volna. :D

Hozzávalók:
  • 1 db zsenge cukkini
  • 1-2 szál sárgarépa
  • negyed  karfiol
  • negyed  brokkoli
  • 125g húsos szalonna vagy sonka esetleg csirkemell
  • 200g reszelt mozzarella
  • 200g gouda sajt
  • fél doboz tejföl
  • 3 db tojás
  • só, bors, fokhagymapor (vagy 1-2 gerezd friss fokhagyma), stb fűszerek ízlés szerint

Elkészítés:

A karfiol, brokkolit rózsákra szedtem, a répát megtisztítottam feldaraboltam, és sós vízben 5-6 perc alatt előfőztem. Ne legyen teljesen főtt...
A cukkinit sajtreszelő nagy lyukán lereszeltem. A tojást a fűszerekkel fokhagymaporral (zúzott fokhagymával) egy nagyobb keverő tálba összekevertem. A sonkát,( szalonnát csirkehúst) apró kockára vágtam, mehet a tálba, a cukkinivel és az előfőzött lecsepegtetett zöldségekkel együtt. 150-150g reszelt sajtot beleszórtam plusz a tejfölt. Alaposan össze kevertem...
Sütőpapírral bélelt kapcsos formába simítottam, és a tetejét megszórtam a maradék 50-50g sajttal.
200 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt megsütöttem.
Capresi salátával fogyasztottam.




1 megjegyzés:

  1. Ez finom lehet. Szép a kép is. Egyszerű játék van nálam. csak kép kell. Várlak szeretettel. korsocska.blogspot.hu

    VálaszTörlés