2011. február 24., csütörtök

Pizzás levél


A minap bolognai spagetti volt nálunk az ebéd. Mindenki szereti, főleg a nagyfiam. Maradt szósz és sajt, de annyi nem, hogy mindenkinek elég lett volna. Gondolkodtam mit is csináljak vele. Fagyasszam le és, ha legközelebb csinálok hozzá teszem? Vagy mit találjak ki? A fagyasztóban tartok itthon leveles tésztát. Tudom jobb lenne ha magam gyúrnám, de olyan macerás... :$ Szóval ki vettem a fagyasztóbó,l a tésztát és a szósz reinkarnálódott ebben a pizzás levélben. Bab levest főztem, az után teljesen jó volt, és a család sem morgott, -noha szeretik, de senki nem akar napokig bolognait enni-, hogy megint azt kell enni.

Ki nyújtottam a leveles tésztát, és KB 10x10 cm-es darabokra vágtam. 1 teáskanálnyi szószt tettem a sarkára, úgy hogy ne legyen teljesen a szélén. Tettem rá egy csipet sajtot, és a tészta szélét be kentem felvert tojással. Majd a tészta üres sarkát a töltelékre hajtottam és jól le nyomkodtam. Sütőpapíros lemezre tettem őket, tojással lekentem és szórtam még rá sajtot, Arany sárgára sütöttem. Melegen a legfinomabb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése