2011. február 27., vasárnap

Pulykacici csíkok mogyoró bundában

Szeretjük a finom pulyka húsit, lehet az rántva, sütve, párolva, ragunak, levesnek.... Ma rántottan csináltam, de kicsit rendhagyóan. Nem nagy kunszt, de valahogy finomabb, különlegesebb lesz a megszokott már- már unalmas ebéd. A két kiskorúnak nugets-ként tálaltam, így még szívesebben ették :D

Először fel szeleteltem a pulyka húst, utána csíkokra vágtam, besóztam és hagytam így állni pár órát. Ezután a szokásos módon paníroztam annyi különbséggel, hogy a prézlihez kevertem darált török mogyorót.1:1 arányban. Bő olajban(Fritőz) sütöttem, sültkrumplit adtam mellé, és bezsebeltem a fiúk elismerését :D Zolcsi aki köztudottan nem jó evő az utolsó falatig eltüntette a tányérjáról az ételt. Kell ennél nagyobb dicséret?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése