2011. február 21., hétfő

Pulykatorta





Elsőként egy nagy kedvencemet teszem fel. A napokban az egyik kedvenc internetes fórumomba is beírtam, kerestek egy ilyen receptet, és én birtokában voltam ennek. Igaz csak a fejemben volt meg, mert gőzöm sincs honnan szedtem az eredetit.


Baconnal kibélelek egy nem kapcsos kerek formát. A csirke mellet csíkokra, vagy kockákra vágom picit sózom, borsozom, zúzott fokhagymával össze keverem. A felét a baconra teszem elterítem erre jön reszelt sajt, majd párizsi, vagy sonka az eredeti recept azt az olasz mortadella felvágottat kéri. Erre jön valami kolbász féle, a recept téli szalámit ír, de én sajnáltam bele rakni, ezért inkább olyan vékonyra szeletelt kolbászt, vagy Dán szalámit teszek. Most ütök rá 4 tojást vigyázva, hogy a sárgája egybe maradjon. Picit meg sózom, és csinálok még egy ilyen kört. Tehát húsi, sajt, szalámi, kolbász, de a tetejére már nem tükör tojást teszek hanem sajtot. Felverek 4-5 tojást, és rácsurgatom úgy, hogy a rétegek közé is folyjon be. Alufóliával letakarom, és 1 órán keresztül így sütöm, aztán leveszem róla és kiborítom egy hőálló tálra, vissza teszem a sütőbe, míg a bacon megpirul. Tortaként szeletelem. Szinte bármilyen köret jó hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése