2011. február 21., hétfő

Krémes



Ezt a receptet, egy nagyon kedves fórum társamtól, Ilitől kaptam az NLC-n, és már több ismerősömnek is tovább adtam. Karácsonyra készült belőle egy adag finom volt nagyon, és nem utoljára készült. Barátnőm Bogi, a képét is meg kapta tőlem, hogy be tehesse a blogjába. Nekem mániám fényképezgetni a sütijeime,t kajáimat. Bár koránt sem olyan jók a képek, mint amilyen finomak a kaják :D. Na de apa szeretne venni egy jobb gépet, akkor majd olyan jókat fogok csinálni, hogy még az illatát is lehet érezni :D





l csomag leveles tésztából két lapot sütök a gáztepsi hátulján.
6 tojás fehérjét kemény habbá verni pici sóval 10 dkg kristálycukorral.
1,15 l vízben sűrűre főzni 4 vaniliás pudingot (dr.Otker) 2 vaniliás cukor, és 10 dkg porcukrot. Mikor már szép sűrű óvatósan beleforgatni a habot, és még kb.3-4 percig együtt főzni.
Az egyik lapot visszatenni a tepsibe (én köré szoktam hajtogatni papundeklit, vagy fóliából keretet) és még melegen ráönteni a pudingot. Kihűteni.
1/2 l Hulalát keményre verni, szépen rásimítani a pudingra.
A másik lapot bevonni csokival, mikor már félig megkötött, akkor felkockázom 4x5 csíkra = 20 db krémes.
Sorban szépen a hab tetejére tenni,- hűtőbe- másnap a kockák mentén szeletelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése