2011. március 15., kedd

Húsos tekercs ami pite lett :D


Ma van a szülinapom-pom-poro-pom-pom :D Igen igen ma van a születésem napja... Hát gyerekként jobb buli volt mitagadás, most csak azt juttatja eszembe, hogy öregszem. 31 éves lettem nem titok...

Tegnap vettem fél kiló darált húst, hogy ma abból csinálok fasírtot. De aztán nézelödtem a blogok között és Ottisnál találtam egy amolyan húsos tekercset és megszületett bennem az elhatározás, a fasírt ötlete elvetve valami extrémebb dologba vágok. Jaaa, de nem is én lennék ha nem változtatnék semmit a recepten. Addig addig amíg teljesen más nem lett az étel mint ami az eredeti recept alapja.Ez inkább amolyan húsos pite lett mintsem tekercs,de mégis tekercs. Na mindjárt elmagyarázom...

Fél kiló sertés darálthús az alap... Egy fej vöröshagymát üvegesre pároltam és erre rádobtam a darált húst. Kifehéredésig hevítettem és rá tettem fokhagymát meg 15-20 dkg fagyasztott vegyes zöldséget ( brokkoli, karfiol, kaliforniai paprika, sárgarépa, kukorica, meg talán még borsó is de erre nem vennék mérget) Ezzel még át forrósítottam. Fűszereztem sóval, borssal, metélőhagyma is került bele egy evőkanálnyi- mostanában bele szerettem- petrezselyem és fél dl vizet alá öntöttem.Sűrűn keverve elforraltam róla a vizet.3 db felver tojással összesütöttem, ami szerintem kevés is lett bele. Hagytam hűlni. Kinyújtottam egy felolvasztott leveles tésztát, megszórtam 10 dkeg reszelt füstölt sajttal és 10 dkg sima trapistával. Ráhalmoztam egy csíkban a zöldséges húst. A két szélét mint a rétesnek behajtottam és becsomagoltam a tölteléket. Hogy össze ragadjon a hajtásoknál felvert tojással megkentem valamint a külsejét is alaposan. Megszúrkáltam villával és forró sütőbe toltam 30 percre.

Azt, hogy milyen az íze még nem tudom, még forró..., de ha megvágjuk referálok itt folytatásként, és talán szelet kép is születik :)


Folyt...
Na hát nem ez a leg fotogénebb kaja de az íze egész jó...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése