2011. március 16., szerda

Hercegnő burgonya




Régóta piszkálta a fantáziám ez a köret. Ma csak köretet kellett készítenem a tegnapi húsos pitéhez, és gondoltam kipróbálom ezt. Nem rossz, de ezt sem a hagyományos módon készítettem, nem tudom mit vártam tőle de én nem ájultam el. Ennek ellenére fog még készülni mert életem párjának ízlett és a kiskorú is egyet megevett csak úgy magában. Nem utolsó soron megígértem a komámnak,hogy ha haza érkeznek a családdal látogatóba Németországból akkor elkészítem nekik ezt az étket.


Fél kilógramm szétfővő krumplit megpucoltam és sós vízben puhára főztem. Alaposan lecsepegtettem és ki is hűtöttem. Bele öntöttem a robotba rá daraboltam 5 dkg margarint és kikevertem. Ezután sót, borsot éééééés hihi metélőhagymát tettem bele. Majd rá törtem 3 db tojást és alaposan kidolgoztam. Sütőpapíros lemezre nyomtam habzsákból





és levittem a kiskorút a panel elé aszfaltkrétázni :D Kb Fél órát töltöttünk lent utána, bemelegített sütőbe toltam és pirosra sütöttem, a második lemezzel megszórtam sütés elött fokhagymasóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése