2011. március 17., csütörtök

Még mindig szülinap




Reni barátnőm és Vivike kis barátnőm a hosszú hétvégét nem töltötték itthon, hanem a családnál voltak Miskolcon. Így ő születésnapomon "csak" telefonon tudott felköszönteni,de azt duplán tette. Mert küldött egy sms-t és még fel is hívott. Az ő élete párjának is egy napon van velem a szülinapja, Isten éltesse őt itt is. Na szóval nem találkoztunk, és ma nem is beszéltük meg a randevút erre összefutottunk, aminek nagyon megörültem. Örülhettem is mivel egy kis csomagot nyujtott át nekem amiben két könyvecske volt, két nagyon szuper kis könyv, recept könyv mind kettő. Annyira örültem neki és jöttem zavarba,hogy alig bírtam kinyögni egy köszönömöt. Legszívesebben megöleltem volna jó erősen amolyan Tündisen, de sajnos nem tehettem mert nagyon náthás. Ugye a könyv mellé nátha nem jár így az ölelkezést elnapoltuk :D De üzenem drága barátnőm: nem úszod meg :D:D:D és gyógyulj meg mielöbb!!

Ilyen sok gratulációt, és figyelmet még életemben nem kaptam. Iwiwen és Facebookon is szinte egész nap jöttek az üzenetek, alig győztem rá válaszolni, és még a sütis fórumon is sokan gratuláltak. Néha meg is könnyeztem egy-egy üzenetet, mert olyanok is gondoltak rám akire nem számítottam




Tegnap délután még levelet is kaptam Némerországból, keresztlányom és a szülei akik nem mellesleg az én elsőszülöttem keresztszülei, kint laknak. Tőlük érkezett pár kedves szó és egy azaz két nyaklánc is. A jing-jang szimbólumával. Ennek a jelnek jelentősége van a mi életünkben, többekközött úgy tartozunk össze életem párjával mint jing a janggal. Örültem ennek az ajándéknak is nagyon és hordom is az én láncom, Zoli pedig az övét viseli. Jeggyűrűnket régen kinőttük mát :D:D:D most ez jelképezheti az összetartozásunkat. Köszönöm még egyszer Drága komáim! Puszi érte!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése