2011. március 22., kedd

Jénaiban sült pipicici


Ronda de garantáltan finom ;)



Még tegnap készült ebédre ez a fantasztikusan finom étel aminek eredeti receptjét már jó régen Andinál találtam Csirkemell őzgerincformában sütve, eddig én is ígykészítettem azaz az őzgerincem elég kicsinyke úgyhogy pöspökkenyér formában, de most ugye kaptam szupi kis jénait a szülinapomra, gondoltam kipróbálom abban. Furán viselkedett benne az étel,mert a dobozból mint ahogy Andi is írja kikell fordítani az ételt,hogy rápirítsunk a baconra. Na én most nagyon meglepődtem amikor ránéztem hisz kész volt minden faxni, borogatáás nélkül, sőőőőőt kissé túl is pirult, de higyjétek el nem megéget, csak a kép kissé csalóka. Nagyon finom lett. Jó ropogós szalonnaköntösben.

Szóval a 80 dkg csirkemellet felkockáztam, 4 evőkanál tejfölt 3 evőkanál liszttel 2 tojással, HIHIHI 2 evőkanálnyi metélőhagymával, 2 gerezd zúzott fokhagymával sóval, borssal és 15 dkg resezlt trappistával kikevertem. Ebbe forgattam bele a cicikockákat. A jénait 20 dkg baconnal kibéleltem:

A bekutyult pipicicit ebbe öntöttem:

A kilógó baconnal betakartam, egyet keresztbe is tettem:


A maradék 5 dkg reszelt sajtot rászórtam, lefedtem és az előmelegített sütőbe tettem:

Kb 40 perc elteltével kész ,de ha nem jénaiban sütöd, de lehet hogy még abban is akkor ki kell borítani rápirítani a baconra, és a dobozos változatban jó ha lemezt teszel alá,nehogy a lé kiszivárogjon aztán sikálhatod a sütőt.


Tálra borítva:


Figyelem!! A sózással óvatosan mert a bacon is elvileg sós és a sajt is!

Pulykahúsiból is ugyanolyan jó vagy ha nem jobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése