2011. március 28., hétfő

Sültcsirkecomb


Elsőszülöttemmel voltam a minap boltban, és a húspultnál eszébe jutott, hogy ő hogy szeretne sült csirkét enni. Mondtam neki, hogy én nagyon szívesen sütök neki csirkét csak azzal egy a baj, hogy mi négyen vagyunk a pipinek meg még mindíg csak 2 combja. Habár ha ez a sugárzás hatásos lesz ami itt van felettünk akkor van rá esély, hogy eztán 4 combú pipik is legyenek. Na jó szó ami szó a pasik nincsenek oda a csirke többi alkatrészéért sütve. Mert a cicije még úgy ahogy, de ha választhatnak akkor a combira voksolnak. Ezért kompromisszumot kötöttünk és megeggyeztünk abban, hogy sütök neki combikat.

4 nagy combot farrészest vettem, leszedtem a bőrét, nem szeretjük, mindíg meg nyúzom. Fel daraboltam úgy, hogy a farrészt is eltávolítottam (jó lesz az nekem én szeretem a csontos husikat). Alaposan megmostam, és szárnyas fűszerkeverékkel beszórtam minden egyes darabot. A gázon már egy ideje főtt a húsgombóc leves, ezért kb 1 dl levest rámertem onnan a húsokra, ha nem főtt volna akkor ezt vízzel teszem. De így még finomabb lesz a sülthús, mert ugye a leves is jó ízű és a zöldségek benne... Na szóval rámertem a levesből a lét és alufóliával lefedtem. Betoltam a sütőbe és majdnem puhulásig pároltam, közben legalább egyszer megfordítom.. Mikor már belemegy a villa könnyedén de még nem esik szét a hús akkor fólia nélkül visszatolom a sütőbe és rápirítok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése