2011. április 10., vasárnap

Kőrözött


Miért ez a neve nekem fogalmam sincs, de finom étel. Nem csinálom gyakran nem is tudom igazából, hogy miért. Ma együtt voltunk boltban mindannyian és életem párja szólt, hogy vegyünk túrót. Néztem rá mint a boci, hogy minek neki a túró, és kibökte, hogy kőrözöttet enne. Ez azért is volt azonnal teljesítendő, mert nagyon ritkán kéri, hogy valamit készítsek. Álltalában ha megkérdezem mit főzzek vagy mit enne mindíg ugían az a válasz: mindegy....


Úgyhogy most kapva kaptam az alkalmon és beszereztem fél kg tehéntúrót összetörtem és 1 kisebb fej vöröshagymát apró kockára vágtam, 2 gerezd foghagymát megzúztam és 2 kávéskanálnyi őrölt fűszerpaprika és 1 kávéskanál só valamint 2 kávéskanálnyi szárított petrezselyem kíséretében a túróhoz adtam. Mit én adtam? A kiskorú felcsapott kuktának. Apával a konyhában legyeskedtek és pakolták bele a robotba amit adogattam nekik. Ja hát persze mert mióta megvan nem keverek ám csak úgy semmit, nehogy má kihasználatlanul ácsorogjon szegénykém a polcon :D Na szóval a segédeim a fűszereket belepakolták és jól magamra is hagytak, had sírdogáljak még ott magamban kicsit a hagyma "gözben" Jól összekevertem az anyagokat de elég száraznak láttam a túrót ezért egy löttyintésnyi tejet adtam hozzá. Csak azért tejet mert történetesen se tejföl se tejszín nem tartózkodott a hűtőben. Ha tejfől lett volna abból 2 evőkanálnyit tettem volna hozzá. 2 órára lefedve hűtőbe tettem, hogy a hagyma kicsit had "dögöljön" meg mert kicsit erős volt és az ízek is érjenek csak össze.
Főtt császárszalonnával, sajttal, paradicsommal és pirítóssal kínáltam. Semmi nem maradt a tányéron :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése