2011. május 26., csütörtök

Rántott tök


Szeretjük a rántott zöldségeket, ezek közé tartozik a tök is. Kiskorú még nem evett ezért kiváncsisággal kevert aggodalommal készítettem és biztos ami biztos pulykaragu levest is csináltam, hogy legyen mit ennie a picinek ha esetleg nem jönne be neki a tök.
De! :D meg csináltam a tányért amit fényképezni akartam és sietnem kellett vele mert enni akart róla. Nagyon bezsongott,hogy neki az kell :D

Recept csak annyi,hogy egy zsenge tököt megtisztítottam, és fél cm vastagra felszeleteltem, besóztam.
Lisztbe, tojásba és prézlibe forgattam, majd bő olajban kisütöttem, azonnal még melegen ropogós panírral tálaltam. Ha áll a sütés után akkor szotyadt lesz,és a panírja is megpuhul. Úgy sem rossz de ropogós panírral finomabb. Párolt rizst adtam hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták ezek a tök korongocskák,nem is csodálom,h szerette.

    VálaszTörlés
  2. De régen ettünk, pedig milyen finom.
    Tetszik a virágformájú rizs. :D
    Jövőhéten bepótolom! Köszi az ötletet! :))

    VálaszTörlés