2011. június 27., hétfő

13 éve jóban rosszban

Nem tűntem el, élek még de az utóbbi egy hetet nem töltöttem Magyarországon. Németországba Bajor részen voltam a keresztlányaimnál és a szüleinél. Egy nagyon szuper étteremben is vacsoráztam amiről hamarosan bővebben is írni fogok.

Most azonban említést kell tennem arról, hogy életem párjával épp a mai napon 13 éve kötöttük össze az életünket, azóta vagyunk jóban rosszban együtt.
1998 06.27. én esküdtünk és még ez év decemberében megszületett elsőszülöttünk.

Azóta nagyon sok viszontagságon mentünk együtt keresztül.

Csodálom a kitartását ennek az embernek, mert nem vagyok éppen egy könnyű eset, de ő még mindíg velem van és szeret. Mi sem bizonyítja jobban, hogy 10 év házasság után döntöttünk a család bővítése melett, és nem azért mert meg kelett menteni a házasságunk.

Ünneplésre nem volt épp idő, mert kicsit össze vannak most a dolgok kuszálódva, de ha elsimul minden akkor bepótoljuk...

Most akkor itt is és ez úton is köszönöm Neked Drágám az értékes, szép éveket!! Nagyon szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése