2011. június 7., kedd

Gyümölcs torta (kocka)



Napok óta ettem volna már ilyen finom gyümölcsös süteményt. A tervem az volt , hogy ha Zitáék jönnek akkor csinálom meg, de már 2 vasárnap sem voltak, így nem vártam már tovább elkészítettem. Így még az elsőszülöttem is megeszi a gyümölcsöt ami lássuk be
nem épp erőssége. Nem egy világraszóló valami, de finom... Most nem gyümölcstorta formában sütöttem, hanem 25X35cm es tepsibe.

6 tojásból sütöttem piskótát. 6 tojás fehérjét habbá vertem közben bele adagoltam 6 kanál kristálycukrot. Lassan hozzá adagoltam egyenként a sárgáját és 2-3 percig vertem még. Ezután bele szitáltam apránként 6 kanál lisztet amiben egy késhegynyi sütőport kevertem.
Sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam és tűpróbáig sütöttem.
Amikor kihűlt 1 csomag vaníliás pudingot a hátulján lévő utasítás szerint megfőztem és kissé meghűtöttem, majd a tésztára simítottam, kihűtöttem.
Gyümölcsöket pakoltam rá és expressz tortazselét készítettem, ezt is az utasítás szerint, és rá öntöttem. Jól behűtöttem és néztem milyen jóízűen eszik a fiúk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése