2011. június 8., szerda

Triplacsokis muffin



Most vasárnap megint nem volt látogatónk :s, viszont a jóidőt kihasználva levittük a fiúkat sétálni, és még egy kis játszóterezés is belefért. Viszont így a vacsorára ár nem sok időm maradt, hazafelé át is gondoltam a dolgot és felvetettem a kérdést miszerint mit szólna családom mind három férfi tagja, ha muffint kapnának vacsira. A válasz egyöntetű volt... Tehát gyorsan összedobáltam a cuccokat a robiba és még fél óra sem telt el már lehetett enni, igaz még meleg volt.

Miért triplacsoki? Mert kakaópor, tejcsokidarabok és csokikrém került bele...Nem rontotta el egyik alkotóelem sem ;)
Receptet nem írok, az arányok és a hozzávalók ugyan azok mint a Forrócsokis muffinnál, annyi kivétellel, hogy ebbe most 3 ek kakópor került, tördeltem bele kallódó csokitojást ebből kettőt , valamint a tetejére kanalaztam 1-1 teáskanálnyi csokis mogyorós krémet.



Hideg tejjel fogyasztottuk..

1 megjegyzés: