2011. október 28., péntek

Rablópecsenye vagy tepsis krumpli gazdagon



Egyszer már posztoltam erről a számunkra megunhatatlan eledelről, de akkor a kép enyhén szólva nem olyan lett amilyenre szerettem volna, vagy ami vissza adta volna az étek minőségét. Most remélem nagyobb sikerrel járok, és elnyeri tetszéseteket.

Tegnap elsőszülöttem csupa náthásan jött haza a suliból. Napok óta bújkált benne de mondtam neki tartson ki , hiszen mától szünet lesz 9 napon keresztül(2 hétvégét bele értve).
De sajna már nem csak az orra folyik hanem vacakul is érzi magát, így nem küldtem el suliba, 1 nappal előre hoztuk az őszi szünetet.

Így ma egy olyan ételre esett a választásom amit csak össze kell dobálni, betolni a sütőbe. Kiadós nagyon finom és másnap visszamelegíte is ízletes, már ha marad belőle :D

Most szalonna kockával készült és nem főztem elő a husit mert pipihusiból készült az pedig hamar puhul, nem szükséges előfőzni.

Nyersen fűszereztem, bio ételízesítőt szórtam rá, borsot 2 gerezd fokhagymát rázúztam és szárított morzsolt petrezselymet is adtam hozzá.

A receptet most ide nem teszem ide kattintva már fent van, most ide csak a képek kerülnek.

Savanyúságként színes salátát készítettem, amit már szintén megosztottam veletek.
Most kígyóubiból, piros és sárga pritamin paprikából,paradicsomból és vörös hagymából készült.



A múltkorinál talán jobb a fotó, de még mindig nem tökéletes...MOndjuk az is igaz az én fotóim messze nem azok így talán megfelelőnek nyilváníthatom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése