2011. október 29., szombat

Amerikai palacsinta



Ma reggel gondoltam egyet és megleptem a fiúkat egy reggelivel amit ma robival együtt készítettünk.
Napok óta tervezgettem mikor is rukkoljak elő vele, több helyen megnéztem ki, hogyan csinálja, aztán pedig úgy csináltam, hogy ötvöztem a különböző recepteket.
Meg kell hagyni igen csak ízletes reggelit sikerült, villámgyorsan összeütnöm :D

2 csésze lisztet, fél cs sütőport, 2 tojás sárgáját,1 evőkanál cukrot 1 teáskanál vaníliás cukrot és 1,5 csésze tejet simára kikevertünk robival, ebbe csurgattam 2 evőkanál olvasztott vajat. Közben a tojás fehérjét habbá vertem és lazán bele forgattam az elkészült masszába.
Mások szerint (eredeti recept? ) legalább 2 órát pihentetni kell mielőtt a tojáshabot beleforgatjuk és sütjük de akkor ebéd lett volna belőle és nem pedig reggeli :D
Szóval én nem vártam egy percet sem, felforrósítottam a serpenyőt és közepére szószos kanállal 2 adagot pakoltam egymásra. Így szépen szétterült már csak a közepét igazítottam el egy hangyányit.
Amikor szilárdult a tészta lapáttal alá nyúltam, és határozott mozdulattal megfordítottam.

Nutellával kínáltam, én eper jammel is megkóstoltam. Ha majd egyszer megtehetem még juhar sziruppal is szeretném megkóstolni. Egy biztos...Most csináltam először de koránt sem utóljára, pasipalántáknak nagyon bejött :D
Mondjuk jó laktató volt, ebből az adagból 10-12 palacsinta jön ki és elsőszülöttem 1et a kicsi pedig 3/4 palacsintát tudott megenni.
(hm.. most nézem a képeket... a valóságban nem lettek ilyen sötétek a palacsinták :O )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése