2012. június 11., hétfő

3. hét -1 kg :D


Ma reggel megtörtént a 3. mázsálás is. Igen még mindig mázsáról beszélünk, ugyanis nem sikerült 100 kg alá mennem a héten. De erre mint az előző posztomban írtam számítottam is, így egyáltalán nem vagyok elkeseredve. Inkább örülök annak az 5 kilónak amitől a 3 hét alatt sikerült meg szabadulnom.
Következő mérésnél már biztos vagyok benne, hogy magam mögött hagyom ezt a három számjegyet :D

A napokban megyek egy fittnes termet megnézni, most talált életem párja egy hirdetést, nem ez az első terem ahová megyek érdeklődni, de olyan horror árak vannak, a bérletek terén, hogy nem fűlik a fogam azt kiadni. A másikba elfogadhatóbb az ár, viszont 2 éves szerződést kell alá írni. Addig a 2 évig fizetni kell a tagságot ami ha jól emlékszem valami 60 akárhány € havonta. Ha mész ha nem ezt fizetni  kell. Na ez se tetszik...

Most új reményekkel megyek ide, kíváncsi vagyok ők mit ajánlanak... Hétfőn és szerda este van Zumba ez az ami most úgy érzem engem érdekel, mint mozgási forma. Buli, tánc, társaság és még fogyhatok is :D



6 megjegyzés:

  1. Hú de jóóó, ez az 5 kiló 3 hét alatt nagyon szép eredmény!! Már biztosan érzed a lökést és motivációt is, amit ez a leadott 5 kiló eredményez. Sokkal nagyobb a lendület, mert látod, hogy működik!!! :) A zumbára kíváncsi leszek, remélem írsz a tapasztalataidról! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Barbi!
      Persze, hogy érzem a változást. Könnyebnek érzem magam, hisz nem kell azt az 5 kilót pluszban cipelnem...és a gyomromban az a folyamatos teltség érzet, puffadtság sincs... A lendület meg ugyan annyi mint az elején, bár egy hangyányi kis visszesés volt, mert készültek fotók rólam a 7en és nem látok semmi különbséget ránézésre a korábban készültek között. De aztán gondolatban felpofoztam magam, és a mérlegnek hiszek.Hisz mire is számítsak amikor még azért mindíg jelentős súlyfeleslegem van, nem lehet, hogy rögtön egy karcsú csaj legyen a képeken. Így vissza zökkentem a rendes kerék vágásba, de egy ideig most nem hagyok magamról fényképet csinálni az biztos :D
      Ha jó ez a terem és megyek akkor mindenképpen fogok róla írni!

      Törlés
  2. Nagyon okosan helyrebillentetted magad!!! 10 kiló mínusz után jelentősebb változást tapasztasz a fotókon, érdemes nyomon követni, mert, ha eléred a célod akkor lesz igazán értékes! Kérd meg a párod, hogy fotózzon le aztán dugja el jó mélyre, majd a végén jót derültök a nézegetésük közben!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Tudod, mit szeretek benned a legjobban? A humorod! Meg a pozitív életszemléleted. Nagyon jól veszed az akadályokat ezek segítségével. Csak így tovább!!! :-))

    VálaszTörlés
  4. Ezért lenne egy meglepetésem számodra! Nézz be hozzám, kérlek!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok az elért mínusz 5 kg-hoz 3 hét alatt!! Ez fantasztikus! Meglátod, lesz majd látszata a fotókon is előbb-utóbb, hiszen nagyon szépen haladsz "lefelé". További sok sikert, és jó tornázást kívánok! :)

    VálaszTörlés