2012. október 31., szerda

23. hét...


Elnézést kell kérjek, mert az utóbbi pár napban mély hallgatásba burkolóztam. Ennek oka, hogy megijedtem kissé. Ugyanis most először fordult elő a diétám során, hogy a mérleg többet mutatott mint előtte lévő héten. Azaz a legutolsó mérlegelésem szerint egy kilót híztam. :( Szégyelltem is magam, szégyelltem leírni és bevallani ezt a hibámat, de jogotok van tudni erről is nem csak a szépről a jóról az olvadó kilókról.

Tehát most vártam és figyeltem. Figyeltem egy egész napig mindenre mi lehet az amit hibázom amit nem csinálok jól és a fogyás stagnál, sőt híztam is.
Rájöttem!!
Az utóbbi idő éhezése kizökkentette a szervezetem, a megszokott ritmusából. Napi 5x i étkezés helyett csak talán 3x tudtam enni akkor is keveset, így a szervezetem eszeveszett tartalékolásba kezdett, noha az idő alatt 3 kilóval csökkent a súlyom. Aztán még nem tudott a helyzet normalizálódni, mikoris nagylány lettem. A lányos napok amúgy is sokkal nehezebbek mint a normál problémamentesek, így többet ettem. A saláták is háttérbe szorultak. Elfelejtettem, hogy fogyni csak ésszel lehet, és azt gondoltam, hogy nekem ez már rutinból is menni fog, nem kell különösebben figyelnem. Tévedtem!!!
Szóval hiba és hibaokok halmozódtak, de a legnagyobb az volt, hogy elfelejtettem inni.
Szervezetem visszatartotta a vizet, és tartalékolásba kezdett, így csoda, hogy csak 1 kg jött fel.

Most már figyelek, 5x eszem, és legalább 3 l vizet iszok, így hétfő óta mértem magam és úgy néz ki rendeződni látszik a dolog.

Ne nevessetek ki, de én komolyan megijedtem!! NEM AKAROK MEGINT KÖVÉR LENNI!!!!

A közelebbi célom még mindig az, hogy karácsonyra 80kg legyek! Ettől 7 kg választ el és majdnem 2 hónap. Nagyon bízom benne, hogy meglesz ;)

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy legalább rájöttél a hibára. Nagyon kitartó vagy, irigyellek érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj kitartanom, mert így hogy már nem bálna a méretem, csupán teltnek vagyok mondható sokkal jobban érzem magam ;) Az pedig, hogy lépten nyomon kapom az elismeréseket az egómat is simogatja ;) Van miért csinálni :D

      Törlés