2013. szeptember 9., hétfő

Boci szelet Blogkostoló 11




Jó kis játék ez a Blogkostoló. Immár 11. alkalommal leshetünk be más konyhájába és készíthetünk finomabbnál finomabb étkeket. Nagyon jó kis játék, mert olyan blogok is a látokörünkbe kerülnek amik normál esetben kikerülnének onnan, de így meg ismerhetjük azokat is.
A mostani fordulóban Dina a háziasszony. A kisorsolt blogon kívül nála is érdemes körül nézni a Dina világában ;)
Szóval Dina a stafétát át vette pályázati időpontokat megadta, kisorsolta a párokat. Nekem jelen esetben Picijuci jutott. Ez egy sütis blog. Hogy mennyi féle édesség, finomság van ott. Szebbnél szebb és jobbnál jobb kalória bombák várakoznak arra, hogy elcsábuljunk és elkészítsük őket.
De nekem is választanom kelett... Először a máglyarakás tetszett meg, mert rég óta szerettem volna kipróbálni, ugyanis amikor iskolás voltam a menzán még csak meg kóstolni sem voltam hajlandó. Most elkészítettem. Finom volt, de a habját el rontottam... Szépen meg emelkedett aztán mikor kivettem a sütőből, papír vékonyra össze esett és mire kihűlt már gumis lett :( Úgyhogy nem gondolom, hogy ez az édesség lenne amivel játszanom kellene. Megjegyzem a recept úgy jó ahogy van, én voltam a béna...

Aztán pedig itt van ez a másik ez a boci. Szoktam én csinálni kukucskálós túróst ott pont fordított az arány. A hűtőben volt maradék túróm ami sürgős felhasználásra volt ítélve, és vendégeim is jönnek délután, így hamar gyorsan Jucihoz be laptoppal a konyhába költözés és lépésről lépésre lekövetés.
Bár igaza van Jucinak, hogy nagyon egyszerű gyorsan összedobható sütikéről van szó.
Nekem valahogy ezt is sikerült el rontanom...
Ugyanis a túrós halmoknak a tészta közepén kelett volna maradni foltosan, de nekem leúszott az aljára, viszont az íze.. az fenséges.
Nem is idegesítem ezen már magam... Ez most egy ilyen széria, ronda de finom korszakom élem :)

Recepten semmit nem változtattam csupán annyit, hogy nálam a liszt fehér tönköly volt...

Tehát most a tuti finom vendég váróért nyomás Picijucihoz ;) Én pedig fel falom a fénykép alanyát ;)


1 megjegyzés:

  1. Sajnálom,hogy a máglyarakásod nem sikerült igazira, én is jártam már így tojáshabbal. Talán a fehérje minősége és a sütő lesz a ludas.

    A boci peidg így is ínycsiklandó lett........köszönöm, hogy kétszer is kóstoltál tőlem :)

    VálaszTörlés