2013. október 19., szombat

KFC-s rántott pipicici


Gyerekeim nagyon szeretik a KFC-s husikat. Apjuk sem veti meg és kimondottan a ropogós panír miatt kedveljük. Régóta próbálkoztam már és kísérletezgetek a panírokkal melyik az ami nekünk a legjobban bejön. Volt már zabpelyhes, kókuszos, diós és mogyorós és még ki tudja mi más, de ez az ami a legjobban bejött mind a négyünknek.
A legjobb dolgok a véletlenből születnek általában, ez most is így történt. Volt egy megbontott Springes originál itthon ami elvesztette már a ropogósságát. Nem punnyadt meg úgy igazán de érződött rajta, hogy már pár napja meg lett nyitva.
Fogtam a késes aprítóm és durvára összetörtem vele a chypset. Az előkészített husikát eztán normál módon kis kuktám közreműködésével lisztbe, felvert tojásba és a morzsalékba forgattuk

, majd bő olajban kisütöttem.

Petrezselymes krumplit és savanyú uborkát kínáltam mellé. Gyerkőceim a teljes nekik kiszedett adagot elpusztították a tányérjukról. Legközelebb kipróbálom csirkeszárnnyal is ebben a panírban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése