2014. január 19., vasárnap

Első hét +



A + nem azt jelenti, hogy felszedtem az első héten, hanem azt, hogy ez egy új első hét. Nem régen beszámoltam róla, hogy a fogyim újból elkezdem. Így ez egy új esély tehát ismét előröl kezdem, bár koránt sem 105 kg ról mint az elején.
Szóval megvolt az első hét. Nem mondom, hogy néha nem akartam volna kizabálni a hűtőt, de megálltam :D
Kétszer voltam a héten zumbázni, és igyekeztem a napi 5x-i étkezést tartani, valamint a 3 l folyadékot meginni. Étrendem főként salátából és húsokból tevődött ki. Még nem utálom a salátát :D
Na a lényegre térek.... A héten 1,5 kg tól sikerült megszabadulni, ami újabb lendületet adott a következő héthez. Barátnő is sikeresen teljesítette az első hetet. Sőt! Sikeresebben mint én! ;) Nagyon büszke vagyok őrá, hogy ilyen ügyi volt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése