2014. február 2., vasárnap

Harmadik hét+


Megint eltelt egy hét, ma ismét rápakoltam magam a mérlegre. Sokmindenről nem tudok dicsekedni és mégis. A mérleg nem mutatott a héten fogyást, viszont fel tudtam tegnap húzni azt a nadrágom ami rádöbbentett, hogy bizony elszaladt velem a ló. Fel jött a farmer, be is tudtam gombolni a slicc is feljött és még levegőt is kaptam. Szuper :) Ennek a farmernek a mérete 44 es. örülök neki nagyon :D
Valószínű folyadék visszatartás lépett életbe, ugyanis jövő héten női jellegű problémákkal nézek szembe. Erre tudok gondolni, vagy pedig arra, hogy a szervezetem sztrájkba lépett a múlt heti influenza miatti étvágytalanság miatt és ugye nem volt meg a megfelelő bevitel, gondolom tartalékolás van. Na de mostmár rendeződött a napi 5 étkezés, remélem jövő héten mínusz kilókról is tudok majd beszámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése