2014. március 15., szombat

3. évforduló, szülinap vagy csak a lelki ismeretem szólalt meg :)


Na tessék.... Annyira nincs időm szerencsétlen blogomra, hogy az indításának 3. évfordulójáról is megfeledkeztem :( Még jó,hogy a sajátomat nem feledtem, így eszembe jutott annak kapcsán a blogom évfordulója is, ami február 21. én volt. Na akkor ma duplán ünnepelek :D
Amikor újra bele vágtam a fogyiba is azt mondtam igyekszem vasárnaponként helyzetet jelenteni, de nincs miről jelentést tegyek. Egyszerűen megtorpantam és se le se fel. Mondjuk ez utóbbi szerencsére, de nem igaz, hogy nem megy le semmi :( Heti 2x járok továbbra is 1-1 órában zumbázni és a héten ötször gyalogoltam le 2 km. Az oviból gyalog hoztam el a kisfiam. Jó mondjuk elég stesszes időszakom van... Készülök a vizsgámra, folyton aggódom a fiúk miatt. Szóval ja... Májusban vizsgázom.... utána talán több idő fog magamra jutni, addig meg koncentrálok arra, h ne hízzak ha már fogyni nem sikerül.

2 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot és további sikeres blogolást kívánok!
    És biztosan sikerülnek a vizsgáid is, meg a súlyodat is tartani tudod, ilyen sportos hozzáállással! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot Nektek! Ismerem a stresszes időszakokat! De ha a cél elérve, kicsi megnyugvás után tudja az ember újrarendezni a gondolatait és jobban megy majd minden. Én szorítok Neked. Szombaton majd küldöm a sugarakakt, amikor elhaladuk mellettetek az autópályán ;D

    VálaszTörlés