2016. március 15., kedd

Grillezett (vasalt) pisztráng

Nagyon szeretjük a halat, de mégsem eszünk belőle eleget. Heti rendszerességgel kellene fogyasztani, ennek ellenére nálunk úgy két hetente szokott elő fordulni.
Pedig amilyen gyorsan elkészül olyan finom és egészséges.
Konyhakész pisztrángot vásároltam, így még a tisztításával sem kelett vacakolnom. Annyi volt a dolgom, hogy meg mossam, a fejét el távolítsam, mert életem párja csak azt kifogásolja, ha a kajája rá bámul. Lássuk be ez a dolog érthető is. Ki szereti ha vádlón merednek rá miközben az oldalából falatozunnk?

Hozzávalók:
- fejenként egy konyhakész pisztráng
-só
-bors
-citrom

Elkészítés:
Szóval elő készítettem, ezután mind két oldalát be irdaltam ( éles késsel be vagdaltam nem túl mélyen, h ne vágjam át teljesen a húst) sóztam borsoztam pici citromot csurgattam rá, olíva olajjal meg locsoltam és hagytam pácolódni úgy 2-3 órát.

Majd mikor enni akartunk a kontakt grillt alul fellül be olajoztam és fel fűtöttem. A halakat rá fektettem, le csuktam a tetejét de figyelve, hogy ne nyomorgassa a grill. Ennek érdekében lehet a grill lapok közötti távolságot szabályozni. A halak mellé a szabad helyre hagymát tettem ami végül a köret részét képezte.
Kb 5-8 perc alatt el is készült. Közben főztem mellé karalábét és pároltam cukkinit.
Aki nem diétázik nyugottan készíthet mellé rizst, vagy sült krumplit esetleg foliában sült krumplit fűszervajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése