2016. április 15., péntek

Tojással és baconnel töltött zsemle


                                              
Nagyon bele jöttem a zsemle töltögetésbe. Multkor készült túróval töltött, most pedig baconnal és tojással. Mondjuk az igazsághoz hozzá tartozik, hogy először ezt a változatot próbáltam ki, ide viszont nem került fel. Na nem azért mert nem érdemel meg egy bejegyzést, egész egyszerűen akkor épp nem volt kedvem feltenni. Na de ami késik....az csak késöbb jön el.

Hozzávalók:

-5 db zsemle
-5 db tojás
-kockázott bacon ( izlés szeriint)
-só-
-sajt
-vaj

Elkészítés:

A zsemlék tetejét levágtam, és a belsejét kikapartam. Meglocsoltam picit olvasztott vajjal, kockázott bacont szórtam bele, és egy tojást is a zsemle közepébe ütöttem. Sóztam... de csak óvatosan mivel a bacon is sós!
Egy pici darabka szeletelt sajtot helyeztem rá, majd a vajjal kívülről bekent zsemletetőt vissza tettem a helyére, óvatosan, hogy a tojást ki ne pukkasszam. 
Kivajazozz hőálló tálba sorakoztattam őket, és 180 fokra előmelegített sütőben hőkeverésen 25 percig sütöttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése