2016. május 3., kedd

Pulykasonkás tésztasaláta

A minap családom férfi tagjai bolognait óhajtott. Én meg nem..., nagyon  nem. Nem tudom miért de egyáltalán nem vágytam az erős paradicsomos, fűszeres ízre. Inkább ha már tészta, akkor valami könnyedebb dolog jutott eszembe. Amior valamiért a gyerekkel kórházban vagyok, vacsira mindíg kinálnak a büfében tészta salátát. Gondoltam, ezt én is el tudom készíteni, nem lehet annyira nagy ördöngősség. Ott nagyon szeretem.. :D
Jelentem sikerült is.

Hozzávalók:

-20 dkg tönköly tészta
-1 kisebb fej vörös hagyma
-10 dkg pulykasonka
-kis pohár tejföl
-1 ek mustár
-1 ek majonéz
-1 közepes alma
-2-3 kisebb csemege uborka

Elkészítés:

Az elkészítése roppant egyszerű. Vizet teszek fel forrni, majd kifőzöm benne a tésztát. Nem kell fogkeménynek lennie a salihoz jobb ha teljesen puhára van főzve, na jó nem kell azért szét főzni sem...
Amíg a tészta hül elkészítem a salit. A hagymát, almát megtisztítom és tetszőlegesen feldarabolom. Én a hagymát egészen apróra vágtam, az almát pedig guszta kis kockákra. Az ubit kb akkorákra mint az almát, és a sonkát is fel kockáztam. A tejfölt kikevertem a mustárral, és a majonézzel. Ha meghült a tészta össze keverjük a Kockázott finomságokkal majd a tejfölös okosságba forgatjuk. Langyosan nekem jobban ízlett, de hűtő hidegen sem rossz. Viszont nekem fel szívta a tejföl nagy részét 1-2 órányi hűtőben pihenés után, így legközelebb dupla mennyiségű szószt készítek hozzá, de van aki nem szereti ha tocsog a tészta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése