2016. november 21., hétfő

Zabpelyhes túró gombóc (low carb)

Manapság már semmi sem lehetetlen . Az internet tele van jobbnál jobb ötletekkel és csak egy pici kreativitást kell hozzá ,hogy azt megvalósísuk, és saját ízlésünkre formáljuk .
Igy tehát a diéta idején sem kell nélkülözni éhezni, csupán csak okosan kell az alapanyagokat össze válogatni . Mondjuk az is igaz, hogy a low carb étkezést nem lehet épp diétának nevezni. Inkább étkezési formának  😉

Hozzávalók :

-25 dkg túró
- 2 db tojás
- 6-7 ek apró zabpehely
- 10 dkg édesítő  ( vagy ízlés és adagolás szerint. Én u1 Zerot használtam)
-u1 zsemlemorzsa ( ha nincs akkor őrölt zabpehely )
- fél zacsi vanilia aroma
(Én német krémes túróból csinaltam. Ha te magyar szárazból, akkor szükséges lesz 1-2 ek tejföl a lazitáshoz)

Elkészítés :

A túrót ha nem krémessel csinálod törd át villával és lazíts fel a tejföllel . Ha krémes a túród akkor csak keverd hozzá a morzsa kivételével az összes  hozzávalót .
A morzsát  serpenyőben pirítsd  meg.  Forralj vizet, és a masszából vizes kézzel pakolj gombócokat .  Ha feljöttek a víz tetejére főzd még 2 percig. Szűrő kanállal  szedd a mozsárba,és fogyazd ahogy szereted bűntudat nélkül . Én csak egy kis porrá őrölt édesítőt szórtam  rá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése