2017. március 22., szerda

" Felhő lángos" ( low carb)

Jó ideje nézegettem már ezt a "lángost". Le kell szögeznem, a lángoshoz pont annyi köze van, hogy fokhagymás tejföllel van lekenve, és sajttal megszórva. Viszont nekem ezzel együtt ízlett. Nem voltak elvárásaim, ugyanis olvastam már róla, jót is, rosszat is, mint általában az ilyen diétás ételek, igen csak megosztják a véleményeket. Szóval, minden várakozás nélkül megcsináltam, és jó ízűen elfogyasztottam. Zöldség leves után ez volt a fő étkezésem.

Hozzávalók:

  • 100g krémes túró
  • 2 db tojás
  • só ízlés szerint
  • fél cs sütőpor
  • tejföl
  • 1 buci fokhagyma zúzva
  • sajt reszelve
Elkészítés:

A tojásokat szét választottam. A sárgáját, és a túrót, sót, sütőport összekevertem. A fehérjéből egy csipet sóval kemény habot vertem, és a túrós masszával összeforgattam. Szilikonos sütőpapírra 3 felé osztva lapos korongot formáltam (legközelebb szerintem kicsit vastagabbra hagyom). 180 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütöttem. 
Ezalatt a tejfölbe zúztam a fokhagymát, sajtot reszeltem, majd az elkészült "lángost" megkentem, megszórtam, és megettem. Na jó nem mind a hármat.... :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése