2017. március 25., szombat

Ch mentes langaló ( low carb)

Amikor megcsináltam a FELHŐ LÁNGOS-t tudtam, hogy én ezt még ki fogom próbálni valami más alapjaként. Már akkor összeállt a fejemben a dolog, és ma amikor a fiúk pizzáztak, meg is valósítottam. 

Hozzávalók:

  • 100g túró ( krémes németet használtam)
  • 2 db tojás
  • fél cs sütőpor
  • csipet só
  • tejföl
  • sajt reszelve
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 100g bacon kockázva
  • fél fej hagyma
Elkészítés:

A tojásokat ketté választottam, a sárgájához hozzá kevertem a túrót, és a sütőport. Majd a habbá vert fehérjével összeforgattam. Egy szilikonos sütőpapírral bélelt tepsibe most egyben téglalap alakra nem túl vastagon elterítettem. 180 fokra melegített sütőben 10 percig elősütöttem.
Ez idő alatt, a tejfölbe kevertem a zúzott fokhagymát. Amikor kisült az alap, megkentem a tejföllel, megszórtam a szalonna kockával, és a hagymával. Majd sajtot reszeltem rá, és további 12 percre vissza toltam a sütőbe.
Vékonyabb "tésztát" kaptam mint a normál langalóé, de nekem megvolt az ízélmény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése